söndag 1 december 2013

Mysig första Advent

Adventsfikat var jätte trevlig. Vi drack glögg med mandel och russin och  åt mjuk pepparkaka. Ena kompisen tog med sig sina hemma gjorda lussebullar....mums. Jag hade också pepparkakor med ädelost.....jättegott. Vi snackade en massa och hade det allmänt trevligt. De åkte inte hem allt försent. De åkte innan middagstiden. En trevlig dag med andra ord.
 
Nu har jag badat och haft lite ansiktsbehandling....så härligt. Jag provade en ny ansiktsmask som jag fick i den senaste boxen. vette sjutton om det blev någon skillnad. Men jag har i alla fall provat den. Det är alltid roligt att prova på olika produkter.
Min bror har en jätte bra ansiktsmask som ska sitta i 30-40 minuter och sedan ska man dra av den.göta petter vad det gör ont på vissa ställen,när man drar av masken.. Men vilken hy man får utav den efteråt. very nice!
 
Min första Advent har varit en hel mysig dag! Nu kommer jag att sova som en prinsessa tror jag.
 
God natt
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar