torsdag 19 december 2013

Försöker sova

Jag ligger i sängen och försöker att sova. Men det går inte alls bra. Har en sån fruktansvärd huvudvärk och det är säkert för att jag är dödstrött. Varför ska det vara så svårt att somna? 
Jag har ätit dåligt idag känner jag. Men jag har kommit i en period där jag inte känner någon hunger. Jag vet att jag måste äta men det är svårt ibland.
En kompis kom över på en fika mitt på dagen. Jag gick och handlade lite fikabröd. Jag hade ju 1-åringen och hade fått henne att somna. När min kompis kom över så la jag märke till att jag inte hade ätit någon frukost eller lunch. Menjag fick i mig lite fikabröd i alla fall. Men det är ju inte mat,inte mycket näring i fikabröd. Jag måste ta tag i mitt ätande. Jag måste få i mig näring och en bra kost. Jag ska försöka förbättra mig.
Jag ska väl försöka sova nu. Jag hör att det regnar. Älskar det ljudet. Så jag får ligga och lyssna på regnet och somnar väl till slut av utmattning.
God natt och sov gott
kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar