måndag 23 december 2013

23 December

Nu har pappa varit förbi med de två julklappar som jag hade bett honom att köpa åt mig. Han hade köpt julklapparna tidigare i veckan men inte haft vägarna förbi förrän nu. Vilket det inte har gjort någonting att jag fick dem idag. Jag hinner ju i alla fall slå in dem. Det har jag gjort nu! Nu är alla julklappar inslagna och jag har lagt alla klappar i en pappkasse och ställt vid ytterdörren
 
Jag gick iväg och köpte bingolotter. Jag och brorsan ska till mamma lite senare och då är det ju uppesittakväll!  Vi ska även griljera  skinkan tills imorgon och även min skinka. Vi ska också göra mormors senap som man absolut inte kan vara utan. Den är så god.
 
Det kanske inte blir så lätt att spela bingo med småbarn men vem har sagt att det ska vara lätt här i livet? hehe!  Småsystrarna kommer i för sig inte vara uppe så sent....de går ju faktiskt och lägger sig i vanliga fall  runt 20.00. Ikväll kanske det blir en halvtimmes förskjutning.Vi får väl se hur det blir.
Det blir bra vilket som.
 
Någon annan får spela åt mig,eftersom jag inte ser spelvrickorna. Hoppas nåon vinner! Det skulle faktiskt vara lite roligt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar