måndag 16 december 2013

Magkrångel

Min mage har krånglat nu i flera dagar. Den är väsrt på morgonen. Jag kan absolut inte äta frukost.Det finns inte ens på världskartan att få ner någonting i den här magen. Imorse fick jag springa flera gånger på toa. Jag gick inte till öppna förskolan med 1-åringen för jag kände att den bubblade för mycket.
Vi var bara hemma och lekte,dansade till julsånger och tvättade åt mamma. Jag kunde inte få ner någon lunch så det hoppade jag över. Jag vet att det är inte bra att vara utan mat men det gick bara inte få ner någonting. Men middag fick jag ner,men jag åt lite grann.
Jag hoppas att magen inte krånglar imorgon bitti. För det är jag som måste lämna 3-åringen på dagis. Mamma måste åka kl 08.30. Jag håller tummarna att magen sköter sig imorgon.
Nu ska jag sova. är jättetrött.
God natt och sov gott
kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar