lördag 1 februari 2014

After Work

Igår var jag på After Work på min praktikplats. Man skulle ta med sig något att dricka och äta.
Jag köpte med mig 3 sorters ostar,2 sorters kex,vindrucor och Coca cola. De andra tog med sig ostar,kex,bröd,chips,olika rörer,frukt, vin m.m. Vi var ca 8 personer. Vi dukade fram allt på ett bord med tända ljus och musik i bakgrunden. Vi snackade massa och vi skrattade massor. Jag hade jätte roligt! Jag hade aldrig varit på något sånt här tidigare så det  var premiär!  Några stack vidare till Kista på ett ställe för att käka och fortsätta sin kväll.
 
Jag fick sällskap hem av en kollega som inte ville att jag skulle gå själv. Jag var brara hemma och vände i dörren. Jag var hembjuden till en kompis på lite fredagsmys. Det var också jätte trevligt!
 
Jag hade en jätte rolig fredag! Hoppas ni alla hade en bra fredag ni med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar