söndag 9 februari 2014

Barnvakt

Igår passade jag mina småsystrar. Mamma och hennes sambo skulle iväg på middag på en restaurang  och sedan gå på galenskaparna. De hade fått presentkort på upplevelser som de fick välja själva vad de ville göra.
 
Jag vad hos dem kring 16.15 tiden och vi beställde mat. Min broder lånade mammas bil och hämtade maten. Vi åt alla tillsammans vilket var jätte trevligt. Jag badade flickorna och poppade popcorn och la upp lite godis i en skål. De åt inte så jätte mycket. Sedan borstade jag tänderna på dem och böt blölöja och min yngsta bror la 4-åringen och jag la minstingen.
 
De somnade kanske på 20-30 minuter. De var nog rätt trötta efter allt bus!!!
 
Mamma och hennes sambo kom hem kring 23.30 tror jag. Jag hade inte riktigt någon koll på klockan för jag halvslummrade i soffan.
Mamma följde med mig hem så jag fick sällskap.
 
Lördagen gick fort men kul har det varit!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar