måndag 10 februari 2014

Magsmärtor

Jag har haft och har fortfarande jävligt ont i magen. Jag har haft ont konstant hela tiden. Det stannar inte upp någonting. Jag blir så matt och känner mig orkeslös.
 
Jag har sovit i några timmar på eftermiddagen men det är svårt att koppla av när magen gör såååå ont! Jag har tagit medicin mot magen men ingenting hjälper.
 
För drygt 2 timmar sedan satte jag mig i badet  för att jag frös och trodde att kanske magen skulle kännas bättre. Men det gör det inte!
 
Vi har ju som sagt magsjuker på förskolan så det kan ju vara något skit därifrån. Men jag vill inte må så här. Jag tycker jag har fullt upp annars med min mage som ska krångla i vanliga fall!
 
Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu. Är såååå trött. Det känns som om jag har sprungit maraton.
 
God natt på er
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar