tisdag 4 februari 2014

Stannade hemma

Magen är bättre idag. Jag tog flera dimore tabletter igår. Men jag stannade hemma idag med. Jag vet inte om det var en magsjuka jag hade eller om det var något jag har ätit som min mage är känslig emot. Men jag är inte säker för vi har magsjukor på min avdelning så jag  tog det säkra före det osäkra och va hemma idag också. Förskolor har ju en regel att man måste vara hemma 48 timmar om man har en magsjuka. Eftersom jag inte har gått flera gånger på toaletten sen igår så får jag komma tillbaka imorgon.
 
Jag ringde min praktikplats  tidigare idag och meddelade att jag kommer imorgon. Det ska bli kul att gå dit imorgon och leka lite med barnen.
 
Jag känner att jag har någonting i kroppen,typ en förkylning som inte bryter ut. Jag är konstant trött och jag vaknar varje morgon med halsont men försvinner under dagen.
 
Jag tänkte gå och träna ikväll men jag känner mig inte 100 så jag vilar idag så tränar jag imorgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar