söndag 2 februari 2014

Lördagskväll

Jag hade jätte trevligt hos min syster igår på hennes lilla "kalas". Vi var bara 9 personer där. Lagom....! Det bjöds på korv med bröd,ketchup,senap och en annan sås. Det fanns olika dricker att välja emellan. Till fikat bjöds det på bullar,kakor och glass.
Det var både gott och trevligt!
 
Mamma och hennes sambo och småsystrarna åkte runt 18 tiden. Medan pappa,lille bror och jag stannade drygt en timme till.
Vi satt och snackade och sen skjutsade pappa hem mig och brorsan. Vi var nog hemma strax innan 20.00.
 
Jag tittade lite på melodifestivalen. Men jag tyckte inte att det var en höjdare. Så jag hoppade in i badet och låg där i en kvart.
 
Vid 21.39 skulle en svensk film komma på tv4. Jag har redan sett den men jag tänkte att jag kunde bara slappa och titta på den. Jag poppade popcorn och tog fram lite läsk men jag somnade!....haha. Så mycket besvär med att duka fram allt smaskigt och så somnar man...men sånt händer! Jag vaknade vid 23 då min pappa ringde mig. Han är så van att jag alltid ringer och säger god natt innan jag går och lägger mig. Men denna gång hann han ringa mig och han frågade ifall jag var hemma. Ja sa jag...men jag låg och sov. vi sa god natt och jag gick upp och bortade tänderna och tog bort colan ifrån bordet. Och sov vidare......såååå skööönt!
 
En härlig lördagskväll med andra ord!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar