söndag 2 februari 2014

4-års Kalas

Idag firade vi min lilla syster som fyllde 4 år i fredags. Vi träffades kl.16.00. Det bjöds på mat och fika. Vi fick en gryta med kyckling och lite grönsaker i...jätte gott. Det fanns även färska grönsaker,oliver m.m. Färskt bröd ,smör och ost. mumsigt! Till fikat fanns det tårta,glass,olika kakor och bullar. Det fanns allt sorters dricka att välja emellan. Allt var jätte gott! Jag frågade om jag fick en matlåda och det fick jag.
 
Vi var ett litet gäng på ca 20 personer tror jag.  Det skulle ha kommit fler men de var sjuka och andra fick förhinder i sista minuten. Men det räckte gott och väl med de som kom.
 
herregud vad tiden går fort. Hon är redan 4 år gammal. Jag tyckte inte det var så jätte länge sen hon föddes. usch...tur att manspenderar så mycket tid med systrarna så att man hänger med svängarna....
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg?
Jag har haft en bra helg i alla fall.afte work,2 kalas och lite chill. vad mer kan man begära?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar