lördag 4 januari 2014

Utsatt för.....

 
Jag har inte orkat uppdatera här på bloggen. Jag mår inte alls så jättebra. Jag kan inte sova,känner inte så mycket för att äta och mår skitdåligt. Ni som har kontakt med mig vet varför.
Jag har funderat några dagar om jag ska skriva om  vad som har hänt här på bloggen.  Det känns lite privat men ändå så vill jag dela med mig om vad som har hänt. Tyvärr är jag ju inte den enda som har varit med om detta.
Därför har jag beslutat mig för att dela med mig om det:
  På Juldagen runt 16.00 blev jag sexuelltofredande i tvättstugan av en man som satt utanför tvättstugan och väntade. Det var kolsvart ute och det regnande. Denna man träffade jag för en drygt månad sen då han också tvättade. Han pratar ingen svenska...utan en dålig engelska. När vi träffades för en månad sen ställde han påträngande frågor som jag inte alls kände mig bekväm med. Han ville då ha mitt nummer men jag gav inte det till honom. Jag ringde min bror för att jag ville inte vara ensam med honom. När min bror kom så gick han bara 2 minuter efter. Mannen sa att vi ses snart igen.
 Nu på juldagen,så mumlande han om något som jag inte uppfattade.Men jag förstod att det var hans mobil som han hade glömt inne i tvättstugan. Mobilen som jag hade sett när jag började tvätta. Han började direkt ställa sina påträngande frågor om mitt privatliv och sedan började rota bland mina underkläder som jag hade vikt på bänken. Han tog upp dem och ställde frågor och stoppade ner dem i min ikeakasse. Jag sa till honom att jag inte ville ha hans hjälp. Men han gav sig inte!
Jag skulle mangla lakan och jag hade tvättvagnen på höger sida om mig och han strök sig mot mig väldigt nära. Jag flyttade mig men han följde efter och började stryka sitt könsorgan emot min rumpa. han gjorde det rätt hårt. jag puttade lite på honom och vände mig om och gick till min torktumla och försöka ringa. Men han kom efter och fortsatte. Men när jag puttade bort honom igen blev han arg och sa en massa saker som jag inte förstod. Men det lilla jag förstod var att han sa på sin dåliga engelska. varför jag öppnade dörren om jag inte ville ha hans hjälp. jag svarade att det var ju du som ville hämta din mobil som du hade glömt på tvättbänken. han höjde lite rösten och va mer aggressiv i tonfallet och jag tänkte...det är bäst att jag är lugn och sammarbetar med honom,annars kanske det blir värre. Han började gå till dörren och då tänkte jag...skönt nu går han men jag hade fel. han snackade om någonting och ställde en massa frågor och jag gick lite närmare för att jag inte såg vad han pekade på men jag stod ca 1 meter ifrån honom. han snackade någonting om toaletten att lampan var trasig och att han behövde hjälp. men jag sa att jag kunde inte hjälpa honom. Jag sa att min pappa och bror kommer när som helst.jag tänkte att det kanske skulle skrämma honom lite. men han tjafsade om den där toaletten som jag inte förstod vad problemet var. men jag hade ändå i mitt lilla huvud att går jag in där så kommer han att våldta mig eller göra något med mig.då ser ingen mig utanför heller. 
 Till slut säger han att jag har någonting på halsen. jag tänkte direkt att jag kanske blöder eller nåt annat. så jag tittade ner på min bröstkorg. men jag såg ingenting. då blev han lite frustrerad och irriterrad att jag inte förstod honom. så han pekade på mig och jag flyttade på mig. men han drog tillbaka mig och drog ner t-shirten och stoppade ner händer innanför min bh. jag slängde bort hans händer och drog upp t-shirten. Jag var vettskrämd. Jag kände bara att jag ville bara försvinna och det skulle ske NU! Jag måste härifrån Jag satt på min jacka och sprang ut!
Jag hade glömt att de hade grävt upp hela marken utanför tvättstugan, efter en markläcka. Så det var en större nivå skillnad från tröskeln
Så jag vrickade till foten. Jag sprang för mitt liv! Jag hade en sån panik! Det var ju som sagt kolsvart ute och det regnade och jag ser inte så bra i mörker. Men jag sprang i alla fall i mörkret och hoppades på att jag inte skulle snubbla ööver något.
 Han sprang efter och tog tag i mig och fortsatte att ta mig på brösten. jag försökte ta bort honom. jag sprang till min brors port och slog in porten och mannen efter mig. han skrek och sa hela tiden till mig att jag var sjuk,att jag måste gå till en läkare och tog mig hela tiden på brösten. jag sprang uppför trappan men då tog han fast mig bakifrån och tog mig på brösten igen och rörde vid mitt underliv och stoppade in fingrar i rumpan fast utanpå kläderna. då höjde jag rösten och sa att han skulle släppa mig och att jag inte vill! jag försökte komma loss och sprang uppför trappen och han upprepade sina meningar om att jag är sjuk,att jag behöver gå till läkare osv. när jag äntligen kom loss sprang jag till min brors dörr och hängde på ringklockan. när min bror öppnade dörren och jag gick in och låste dörren. då kom allt ut...jag var helt hysterisk,grät,kunde inte andas och jag skakade. jag trodde att jag skulle dö av alla reaktioner i kroppen.jag ringer till pappa och han satte sig i bilen och jag och min bror gick till tvättstugan för att hämta all tvätt. jag var livrädd att gå tillbaka. 
 Jag ringde polisen och gjorde en polisanmäla och jag skakade fortfarande och hade hjärtklappning. den kvinnliga polisen var jättebra. hon skulle kontakta brotssofferjouren. 
Den här mannen som utsatte mig för det här bor i min brors hus. alltså 5 dörrar ifrån mig. men jag vet inte exakt vilken dörr det är. eftersom jag är gravt synskadad så kan inte jag se honom men han kan se mig när som helst. alltså har han övertaget. det känns för jävligt. jag vågar inte gå utanför dörren ensam. pappa,min bror och mammas sambos föräldrar,syskon  och en kompis har följt med mig hem vartenda dag sen det hände. jag är livrädd,bara tanken får jag hjärtklappning och får panik.
 Nu i söndags när min bror kom över till mig. så tyckte han att han såg mannen gå in i en dörr Han sprang och stängde dörren snabbt. min bror är 80% säker på att det var han som gick in där. jag ringde polisen och och meddelade det. jag hoppas att polisen kan gripa honom för jag känner mig inte alls trygg. jag har inte tvättat i tvättstugan sen dess. jag har tvättat hos mamma. 
jag har varit kontakt med brottsofferjouren och fått en bra kontakt där. jag har även kontaktat min hemförsäkring och jag kommer att få psykologhjälp från dem också. jag känner verkligen att jag behöver prata om det här. jag känner fortfarande obehag och vågar inte vara ute när det är mörkt. jag har inte ens gått åt det hållet den där mannen bor. jag har bara gått hem till mamma. usch fy fan....det känns för jävligt att jag ska vara rädd medan den där sjuka jäveln går fritt och inte skäms för det han har gjort. medan jag är rädd för att gå utanför dörren. varje gång jag har porten stänga eller något så hoppar jag till. han har förstört min tillit till människor....för killar/män. såna där äckel bör inte få vistas bland folk. jag hoppas verkligen att polisen får tag på honom!!!! jag vet inte annars hur jag kommer att känna om de inte griper honom och att jag vet att han bor granne med mig.
jag har nu delat med mig på vad som har hänt. det är säkert mycket som jag inte har tagit upp här. jag har beskrivit det stora hela som har hänt.ni kanske kan förstå då varför jag inte uppdaterar så mycket sen det hände.
 
Men jag ska försöka uppdatera så gott jag kan! Jag måste ju ändå leva mitt liv och gå vidare även om det är tufft! men jag har min familj som stöttar mig!
nu har jag fått skriva av mig lite. det känns bra. kanske för privat men jag kände ändå att det var viktigt att berätta vad som har hänt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar