onsdag 22 januari 2014

Hjälp....

Jag har sovit dåligt sen i lördags,då den där mannen kom till tvättstugan och knackade på fönstret. Jag har mardrömmar,kallsvettningar,vet knappt vad som är upp eller ner i sängen för jag ligger och vänder mig konstigt i sängen. När jag vaknar upp ifrån mina mardrömmar så ser jag jätte konstiga saker i mitt rum...som om om mina mardrömmar fortsätter fast jag är vaken. Jag kommer att bli knäpp! 
 
Jag har ringt och pratat med brottsofferjouren. Det känns jätte skönt att få prata med någon. Jag har också ringt mitt försäkringsbolag och frågat vad som har hänt med kriscentret som skulle kontakta mig. De svarade att de har faxat dem och hon skulle nu kontakta dem igen och hon skulle se till att de ska kontakta mig snarast. Jag känner att jag verkligen behöver proffessionel hjälp.
 
Jag vågar inte att gå utanför dörren när det börjar skymma. Jag planerar allt jag gör så att jag inte ska gå åt det hållet där han bor. Jag måste boka in mina tvättbokningar snär min bror också kan följa med mig dit..det är ju för fan sjukt att jag inte kan gå ensam någonstans. Det känns lite bättre att gå ut när det är ljust men jag går inte alls åt det hållet. När jag går till min praktik så tar jag en omväg för att inte gå åt det hållet där han bor.
usch....fy fasiken. Vill inte känna så här. Jag vet ju att det kommer att kännas bättre. Det gjorde det också men så dök han upp igen. Fy fan för honom!
 
Nu ska jag försöka sova. Jag vet ju vad som väntar mig så det känns inte så bra. Men jag måste försöka sova.Annars blir jag knäpp på riktigt!
 
God natt och hoppas ni alla kan sova bra iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar