tisdag 7 januari 2014

Läkarbesök

Jag varit hos ögonläkaren på St.Eriks ögonmottagning. Jag hade bara en tid för synfältsundersökning idag kl:10.30. På måndag ska jag tillbaka och träffa min ögonläkare. De kunde inte hitta en tid för både undersökning och läkarbesök på samma dag. Den avdelning jag går till " Retina" har inte synfältsmaskinen så det måste jag göra på en annan avdelning. Tråkigt att jag inte fick tid för båda på en och samma dag. Men det var tydligen för mycket begärt. Men men....jag måste ändå åka och göra allt detta för att få m mitt läkarutlåtande. Synen hade i alla fall inte försämrats så det kändes jättebra!
 
Magen har skött sig bra också. Jag tog i för sig 3 dimore innan jag gick och la mig. Imorse tog jag en till uti fall att den skulle krångla.  Men därimot åt jag ingen frukost för det kunde jag inte göra. Jag är jätte glad att jag mådde rätt bra när jag åkte för då kan jag lägga fokus på annat än att koncentrera sig på magen som gör skitont,illamående som tar över allt. Men det gick bra och jag känner mig jätte glad  för det!
 
Imorgon börjar min praktik igen. Det ska bli jätte kul att få komma tillbaka dit! Då ska jag börja på en annan avdelning. Jag ska vara på småbarnsavdelningen. De är mellan 1-2 år gamla....så sööööta!
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar