lördag 18 januari 2014

Snälla grip honom......

Jag och min bror tvättade idag kl.13.00. Vi gick ner tillsammans för både lägga in tvätten i maskinerna och sedan hänga in i torkskåp och torktunlare. Men min bror åkte iväg med min pappa för att uträtta ett ärende som tog ca 45 minuter.
Jag gick ner ensam till tvättstugan för att börja mangla och vika det som redan var torrt. När jag står och manglar så är det ett fönster framför mig ( det är fönster runt hela tvättstugan,så man kan se in från alla sidor). . då hör jag en knackning på fönstret och jag tittar upp och tittar framför mig ,ut i fönstret. Där står en man! jag stelnade till och mannen knackar igen medan jag fortfarande tittar på honom. Min första tanke var att det var pappa. Men det kan ju inte vara han eftersom han är ju med min bror. Jag går till dörren i tvättstugan men då slog det mig " det är ju den där killen som sexuellt ofredade mig" jag tar upp telefonen och ringer pappa för att dubbelkolla så att det inte är han. Men de var ju i solna. pappa och min bror säger att jag ska ringa min syster och hennes pojkvän att de får komma till tvättstugan. De bor bara 5-7 minuter med bil häirfrån. Jag fick panik....jag kände att hjärtat stannade och jag fick en sån magsmärta. Medan jag har pappa i telefonen,ringer min bror till min syster och säger att hon måste komma. Jag vågade inte göra någonting och jag ville definitivt inte gå ut ifrån tvättstugan. Jag vet ju inte om han sitter utanför tvättstugan och väntar. 
När min syster och hennes pojkvän kom så kände jag mig trygg och alla reaktioner i kroppen lugnade ner sig.
Det måste ha varit den där mannen. han såg ut som honom. Han hade en mörk mössa och en mörk jacka. Ni kanske tänker att det passar ju in på många män men jag känner ju igen hans klädstil och det på minner om min pappas ytterkläder och mössa. eftersom det inte var pappa så var det den där mannen. Och dessutom vem skulle knacka på fönstret i tvättstugan? jag känner ingen i det området som skulle göra det. Om det nu var han så känns det jätte obehagligt att han förföljer mig eller vad man nu ska kalla det. Det är ju konstigt att varje gång jag är ensam så dyker den där mannen upp men inte när jag är med någon. Och det började bli skymning då han dök upp vid fönstret. det har alltid varit skymning eller kolsvart när han dyker upp. Det är jätte obehagligt. Jag vet inte vad jag ska göra. skulle jag ha ringt polisen? ska jag ringa och meddela att han troligtvis dök upp utanför tvättstugan och knackade på fönstret? eller vad ska jag göra? jag blir galen? ska jag aldrig känna mig trygg igen? Fan....i såna här tillfällen önskade jag att jag var seende så att jag skulle kunna se honom. fy fan för honom!!!! Jag vill att Polisen griper honom nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar