onsdag 3 september 2014

Känner mig glad

Åhhhh Vad jag känner mig glad. Jag har sjungit i en kör ikväll. Inte en dag försent! Varför har jag inte tagit tag i detta tidigare? Jag har ju sjungit i kör tidigare i mitt liv.
 
Jag började  sjunga i kör när jag var 7 år och slutade när jag var 16 år. Sedan har jag sjungit på gymnasiet och hemma. Men nu kände jag att det var dags för mig att börja igen.
 
Jag och körledaren stannade kvar efter körövningen. Vi pratade om allt och hon fick mig att tänka på massa saker och gav mig inspiration! Hon sa så fina saker och gav mig tips som jag verkligen ska ta till mig. Vi båda glömde bort tiden. Vi hade suttit i över 2 timmar och bara pratat....härligt!!!
 
Åhhh vad härligt det är att sjunga. Att träffa andra som delar samma intresse.
Längtar redan till nästa vecka!!
 
Hoppas ni andra har haft en bra onsdags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar