söndag 31 augusti 2014

Födelsedagspresenter

Ni som känner mig vet ju att jag har fyllt år den 7 Augusti. Då hade jag familjen,släkten och en kompis här på middag och fika.
 
Jag har försökt hur många gåner som helst att lägga upp bilder på alla presenter jag fick men det vill sig inte.
 
så jag skriver upp allt här istället:
 
* Ett överkast
* 3 Linnen
* en topp
* 2 t-shirt
* 3 par strumpor
* Ett nattlinne
* Escada Body lotion
* Mascara
* Necessär
* Elektrisk Fotfil
* örhängen
* plånbok
* Kuvert med pengar
 
Av mina kompisar fick jag:
 
* Body shop låda med Mango doft. Inne höll: gel,tvål,scrubboll,scrbkräm och bodybutter
* Doftljus -Rros
* Hand kräm i pumpform
* Glas skålar som man kan ha ljus i.
* Presentkort op Sollentuna Centrum
* Pengar i kuvert
* 3 doft ljus med lyktor till
* Badskum I en champagneflaska
 
Hoppas jag inte har glömt något nu. Tack för alla presenterna! Jag är jätte nöjd!
 
Tack så hemskt mycket!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar