lördag 30 augusti 2014

Shoppat under sommaren

Ojojoj vad tiden går fort. Jag har inte uppdaterat på jätte länge.Jag har knappt suttit vid datorn. Men jag ska försöka förbättra mig med uppdateringen.
 
Jag tänkte lägga upp bilder på det jag har köpt under sommaren.
 
Jeansleggins: Blå  jätte snygga. med dragkedja nere vid fotslutet.
 
 
Jeans leggins. svarta med dragkedja i fotslut. Jätte sköna!
 
Blå topp:
 
Rosa topp:
 
leggins/tränings byxor. Vita med text.
 
Leggins/träningsbyxor . svarta med text.
 
Lancome parfym. Jätte god doft.  Pappa köpte den  för flera år sen till mig. Och nu köpte jag den igen.
 
 
Jag är jätte nöjd med det jag har köpt. Jag har även köpt en tröja med krage och en tjocktröja. tyvärr har jag inga bilder på de just nu. Måste fota dem först.
 
Jag har inte shoppat så jätte mycket men det blev några plagg och en parfym. Jag är nöjd i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar