tisdag 9 september 2014

9 september

Jag vaknde tidigt imorse men jag låg kvar och tittade på tv. Det var skönt att få göra det en stund. Jag hade vaknat två gånger inatt av mardrömmar och att jag behövde kissa. Herregud man kunde nästan tro att jag inte hade kissat på hela dagen. Men jag vet att jag drack jätte mycket vatten hela dagen igår. så det var nog kanske inte så jätte konstigt.
Jag åt frukost och duschade och gick sedan till min syster och hennes lilla flicka. Jag tog med mig lunch som vi kunde tillaga. Min syster hade bokat tvättstuga så vi åt vid 12.00. Hennes kompis kom över med sin lilla son. Det var jätte trevligt!
Pappa,min yngsta bror och jag stannade över på middag. Det var gott!
Sedan sprang jag hem och böt om till mina träningskläder och gick till friskisen. Den började 19.00. Härligt! När jag kom hem satte jag mig i badet och tvättade håret och njöt av tillvaron.
Nu ska jag försöka sova. Är egentligen jätte trött men har lite svårt att somna.
Imorgon måste jag gå upp rätt tidigt och duscha och ta ut alla frys/kyl varor för jag ska få en ny kyl/frys. Jag ringde igår till företaget och frågade när de tänkte dyka upp. Mannen bad om att få ringa upp mig på sin lunch och då skulle ha ha kollat upp vilken tid de kommer och levererar kylen/frysen. Han ringde och meddelade att de kommer mellan 08-09.00. Perfekt...Då förbereder jag och lägger allt jag har i en stor kylväska som jag har fått lånat. Jag har ju som tur inte så mycket i frysen och kylen,efter min stor rensning i söndags.
Nä nu ska jag försöka sova.
God natt och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar