söndag 7 september 2014

Kalas

Jag var på födelsedagsfirande tidigare idag. Mammas sambo fyllde år i tisdags men vi firade honom idag.
 
Det bjöds på grillade oxfilèer ,kycklingfilèer och fläskytterfilè...med klyftpotatis. Det fanns även sallad med all slags olika grönsaker,oliver,fetaost,2 soters bröd,smör och ost. Det var jätte gott!
 
Till fikat var det två olika tårtor,kaffe och te och läsk. Det var också jätte gott. Nu är man så mätt.
 
Jag och min kusin gick vid 19 till min bror och hälsade på lite. Han kom inte till kalaset för han hade jobbat både fredag/lördagsnatt så han kände sig jätte seg. Vi stannade typ en timme och snackade.
 
När jag kom hem sorterade jag min tvätt för att jag har tvättid imorgon. Jag ska även till min gamla praktikplats och bli avtackad....igen. Tredje gången gillt.....eller? Jag ska ringa de imorgon och fråga om det blir av eller om vi ska omboka tiden.
 
nu är det läggdags för min del.
Hoppas ni alla har haft en bra helg?
 
God natt och sov gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar