fredag 12 september 2014

Fredagssammanfattning

Tjoho!
 
Hoppas det är bra med er?
 
Idag  har jag knappt varit hemma på hela dagen.
Gick ner till mamma och åt frukost. Efter det gick vi till öppna förskolan. Vi var där mellan 10-12 tiden. Vi åkte sedan till willy's och handlade och åt lunch på Mcdonalds och gick ner till Ö&B och handlade lite där.
 
Mamma skjutsade hem mig och lillsyrran på 2 år ville  följa med mig hem. Vilket hon fick. Jag packade upp mina varor och la in i frysen och ställde in mina kylvaror i kylskåpet. Sedan gick vi hem till mamma.
 
Småsystrarna tittade på Madicken på ipaden och de skulle försöka vila lite. Men det gick väl sådär. Ingen somnade men de kopplade av i alla fall.
 
Innan middagen var vi ute en liten stund i lekparken. Till middag åt vi wokat med biff,risnuddlar och vårrullar....jätte mumsigt!!!!
 
Min syster och hennes pojkvän kom över med sin lilla dotter på fika. Mammas sambo hade med sig 3 olika tårtor ifrån jobbet.Jag tog en chokladtårtebit. Den var god men mäktig. Jag orkade inte äta upp hela biten. Men gott var det i alla fall.
 
Vi gick hem allesammans vid 20.00 då småsystrarna skulle gå och lägga sig.
 
När jag kom hem har jag skurat badrummet och köket. Har även sorterat tvätten tills imorgon. Jag ska tvätta kl.13 imorgon. Innan dess ska jag städa klart.
 
Nu ska jag sussa.
 
God natt och sov gott!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar