torsdag 11 september 2014

Kära Carla!

Idag skulle Carla ha fyllt 35 år! Det var 11 år sedan hon gick bort. Usch vad tiden går fort.
Jag tänker på henne ofta. Livet är så orättvist. Hon fick en fin dotter ,som nu är 20 år,som hon lämnade efter sig. Carla lämnade oss för tidigt. Hon var bara 24 år gammal. Hon hade hela livet framför sig.
Sista samtalet jag hade med henne sa hon att hon och hennes sambo skulle gifta sig. De planerade att skaffa syskon till Solange. Carla hade så många drömmar och planer på vad hon ville göra.Hon dog 6 veckor efter vårat sista samtal. Jag är så himla tacksam att hon och jag hann prata med varandra. Vi pratade i flera timmar och både hon och jag kom fram till att vi är väldigt lika,intressen,favoritdjur,favoritfärg,drömmar m.m. Jag önskade bara att vi kunde få upplevt varandras drömmar. Vi hade så mycket att ge varann. Min lilla söta halv stora syster! Du var så fin! Vi kommer träffas igen när tiden är inne. Hoppas du har det bra med din stora syster som gick bort när hon bara var 3-4 dagar gammal. Hälsa Farfar och alla nära och kära som inte finns med oss här på jorden.
Grattis på födelsedagen! Jag älskar dig!
Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar