söndag 14 september 2014

Middag hos en kompis

Min kompis kom och hämtade mig igår kl.17.30. Hon bjöd över mig på mat. Det bjöds på Tacos!!!! mums. Ni som känner mig vet ju att jag älskar tacos!!! Det var gott som sjutton!
 
Efter middagen satte vi oss i vardagsrummet och då fanns det lördagsgodis och nachos chips. Vi ,eller snarare jag pratade mest....som vanligt...haha. Nä skämt o sido...jag vet att jag pratar mycket men om jag inte gör det med vissa av mina kompisar så blir det inte mycket prat överhuvudtaget. Då tar jag kommandot och pratar...vill de säga något får de ju ta initiativet  själva! Jag kan ju inte alltid behöva fråga för att få reda på saker. Jag försöker i alla fall ge dem en chans att berätta och prata men efter ett tag blir det ju tyst....skönt i vissa fall....jobbig tystnad andra fall.
Men men slut snackat om det.....haha.
 
Jag hade i alla fall jätte trevligt. Vi hade inte träffats på ett bra tag. Hon kom på min tjejmiddag men då var vi flera personer och hon åkte tidigare än de andra. då blev det inte så mycket prat med henne.
 
Jag kände vid 00.32 att det var dags att åka hem. Jag var jätte trött!
 
Tack C för skjutsen dit och hem! Det var jätte snällt!
 
Tack för maten och sällskapet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar