tisdag 28 oktober 2014

Dag 9 Kuren är avklarad!!!

vaknade imorse med ett leende! Dag 9...redan. Det har gått så fort.
Jag drack min smoothie och tog mina kosttillskott som alla andra kurdagar. Jag skurade badrum och kök och tog en dusch. Jag hade tvättid kl.10.00. Jag gick ner till tvättstugan och när jag hade lagt in mina maskiner så tog jag en rask promenad.
Efter promenaden åt jag 2 frukter till mellanmål.
När jag var klar med tvätten,gick jag till mamma och åt lunch där. Jag tog med mig min tonfisksallad. Vi satt vid matbordet och pratade om..vad jag ska äta imorgon?...ja du en bra fråga. det är faktiskt ingenting som jag är sugen på eller har längtat efter. Men Men jag kommer nog på något. Jag har i alla fall köpt fullkorns bröd med frukt i och 2 sorters pålägg. Det ska jag nog äta till frukost i alla fall.
Jag kommer i alla fall fortsätta med mina promenader.
Jag passade mina småsystrar i ca 1.5 timme för mamma skulle på möte med min bror.
Jag hem sedan och åt min tomatsoppa med en brödbit och keso.
Sen var det bara att byta om till träningskläder och gå och träna. Det var ett bra pass. Är helt slut i benen.Det känns verkligen att jag promenerar och tränar varje dag.
Nu är kickstarten klar. Jag har klarat 9 dagar!!! Yay!!! Helt otroligt. 4 kg är borta...skööönt!
Jag rekommenderar alla att göra den här kickstarten. Jag har inte känt något sötsug överhuvudtaget och ingen huvudvärk har jag haft. Jag mår prima!
Är ni intresserade så hör av er till mig. Det är utav mig som ni beställer kickstarten.
Nu är det bara att fortsätta att äta sunt och träna och må bra!
God Natt och sov gott
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar