söndag 26 oktober 2014

Dag 6

Igår (lördag) var det dag 6. Oj vad tiden går fort.
Jag ställde inte klockan utan jag bestämde mig för att sova ut. Vilket jag gjorde. Jag sov till kl.09. Det var jätte skönt. Jag har ju vaknat 05.05.30 hela veckan så jag behövde sova.
Jag gick upp och gjorde min smoothie och hoppade in i duschen och tog en rask promenad i regnet. Jag hade paraply så det gick så bra så.
Efter promenaden gick jag hem och åt en liten frukt. 
Till lunch gjorde jag iordning lax,röd curry och kokosmjölk. Det var gryyyymt gott! Jag gjorde så att det skulle räcka till idag också.
Efter lunchen mötte jag upp mamma och småsystrarna här vid mig. Vi gick till det nyöppnade gymmet. De hade öppet hus. Jag ska eventuellt byta till det. Ett annat gym ska öppna här fast i det anda huset men de håller fortfarande på att bygga gymmet. så får se vilket det blir!!
Mamma och småsystrarna gick och köpte lördagsgodis. Jag följde med dem...Jag kände inte alls något sug. fast det såg väldigt gott ut!!
Mamma frågade ifall jag ville följa med dem hem. Jag gick hem och hämtade min soppa och allt som jag behövde till middan.
Mamma bjöd min syster,hennes pojkvän och min bror på middag. Det bjöds på hasselbackspotatis med kött och sås och sallad. Gu vad gott det doftade! Men jag satt och åt min tomatsoppa,osötade brödet och lite keso.
På kvällen åt jag en frukt och gick och la mig rätt tidigt.
Jag kände mig lite sugen på att ta något men visste inte vad. det var inget speciellt jag var suge på. Men men..jag höll mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar