tisdag 21 oktober 2014

Dag 2 avklarad

Dag 2 har gått fort. Jag tog en promenad med mina 2 småsystrar som var lediga från förskolan.
Mamma,mina 2 systrar och min kusin åt lunch hos mormor. Det doftade såååå gott med mat. Men jag kunde motstå frestelsen. Jag åt min smoothie som jag gjorde iordning hos mormor. Fyyyyy det tog lite tid för mig att få ner den. Men den smakade bättre idag än igår. Mamma och min kusin smakade på den och de tyckte inte det var någon höjdare...hehe!
Till middag åt jag en abokado smoothie och det gick trögt att få ner den. Men det gick ner till slut. schooo....sista smoothien till middag!
Jag stack sedan och tränade och det var skönt. Ikväll blev det typ friskisosvettis.
till kvällsmål åt jag bär.
Nu ska jag sova . Längtar som sjutton till min lunch imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar