tisdag 28 oktober 2014

Dag 8

Började dagen som vanligt med att äta en smoothie till frukost och sedan hoppa in i duschen. 
Sedan gick jag på en rask promenad och åt 2 frukter när jag kom tillbaka till mellanmål.
Jag förberedde min lunch och tog med mig den till min syster.Där lekte jag lite med systerdottern som är förkyld och jätte hes. Men hon leker tiger i alla fall och skrattar åt allt man gör. Man märker ändå på henne att hon är sjuk...lillstumpan. Det är inte roligt när de små är sjuka. De kan ju inte säga om de har oont någonstans.
Medan jag va med lillstumpan så la min syster in kycklinglåren jag hade med mig i ugnen. Jag tog även med mig egen gjord pesto och råris. Men min kära syster fixade i köket så var jag med lillstumpan som somnade i min famn.
Pappa och min bror kom också över på lunch. jag tog med mig 4 kycklinglår...hela paketet. Nja peston smakade inte alls som man är van vid. men det gick att äta i alla fall. kycklingen var ju god.
sen gick jag hem och åt min tomatsoppa och sedan sprang på ett möte i kyrkan. Det var ett planeringsmöte som började kl.18. Det gick jättebra.
Klockan .19.35 kom min zumba instruktör och hämtade mig. Jätte skönt pass!
När jag kom hem åt jag en frukt och hoppade in i duschen och la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar