onsdag 22 oktober 2014

Dag 3 :mums med mat

Jag handlade lite saker till mina recept. det var inte så mycket som fattades men jag fyllde på lagret. Jag hade faktiskt inget sug efter något speciellt när jag var i affären. Det lät gott när mamma och min syster pratade om vad de skulle köpa. Men det var inget som jag kände ..åh det vill jag också ha. Vilken karaktär jag har. Det trodde jag aldrig att jag skulle ha.
Jag var hos min syster och hjälpte henne i tvättstuga så jag tog med mig min lunch dit. jag åt tonfisksallad med råris och gjorde en hemmagjord dressing.jätte gott!!!
Till middag gjorde jag iordning tomatsoppa. Den var riktig god. Nu har jag middag för hela veckan...hehe. Jag läste lite slarvigt i receptet...det stod en halv chilifrukt men jag tog en hel. Det blev lite starkt men gooootttt! till det fick jag äta osötat fullkornsbröd och lite keso. yummy!!!
Jag tog med mig en frukt och ett koffeinfrittte till körövningen. De andra satt och fikade på gott fikabröd men nej var inte alls sugen. Det är helt fantastiskt. Det måste vara ett av mina kosttillskott som gör att jag inte är sötsugen. Inte illa!
Nä nu är det dags för att sussa.
Imorgon är en ny spännande dag!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar