söndag 26 oktober 2014

Dag 7

Jag började morgonen med att väga mig. Man ska göra det varannan dag. Jag har nu gått ner 4 kg och det har försvunnit 4 cm runt midjan. Känns jätte kul!!!!
Jag gjorde min smoothie och efter det tog jag en rask promenad.
Jag gick direkt efter promenaden hem till mamma för jag hade glömt mitt bröd där igår.
Jag åt min mellanmål hos mamma och jag tog med mig min lunch också. Lunchen var jätte god...lax,röd curry i kokosmjölk och lite sallad med kashernötter...mums!!
Jag lekte med småsystrarna och hade sångsamling. 2 åringen somnade mitt i sångsamlingen. Det var tydligen jobbigt att sjunga och göra rörelser...hehe. lillstumpan.
Jag gick hem vid 16 tiden då en kompis kom över på en blixtvisit med sin pojkvän. Hon skulle bara hämta aloe vera produkter som hon har köpt av mig.
sen var det dags för att laga mat. Jag lagade tomatsoppan igen.. nu har jag till imorgon och slutligen på tisdag.
Nu ska jag alldeles strax äta en liten frukt och sedan sussa.
Imorgon är det en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar