torsdag 23 oktober 2014

Dag 4

Började dagen med en smoothie och sedan tog jag en promenad på ca 20 minuter.
Jag gick direkt efter promenaden till kyrkan där jag skulle se hur dem jobbade på cafet på torsdagar. Jag ska eventuellt hjälpa till där med lunchen. Det var jätte kul. Tyvärr kunde jag inte äta det goda nybakade brödet och allt annat gott. Men däremot åt jag deras grönsakssoppa. Det var gott. 
Jag gick hem till 13 för att tvätta och åt min jätte goda soppa med ett fullkornsbröd. Mums!!
Jag var och tränade friskisosvettis vid 19 tiden. Det känns verkligen i kroppen att jag tränar mycket och går på promenader varje dag...men på ett bra sätt!!
Efter träningen åt jag ett äpple och duschade och tvättade håret.
Nu ska jag sussa. Ska gå upp tidigt. ska jobba lite med min kusin.
Jag har en hel del att förbereda innan jag åker.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar