måndag 20 oktober 2014

Da1- Mellanmål/lunch och middag

Efter frukosten tog jag en snabbdusch och gick ut på en rask promenad. Jag gick i ca 30 minuter.  Det var skönt...var helt blöt på ryggen...hehe.
 
Efter promenaden gick jag direkt till mormor där jag åt mina 2 frukter och  kosttillskottet som jag hade med mig.
 
Mormor och hennes man skulle igväg och handla och jag bad dem köpa 5-7 varor.
Jag följde inte med för att jag skulle äta min lunch vid 13 och de skulle iväg och klippa sig och göra andra ärenden också.
 
 
Usch lunchen gick inte alls ner. Lunch smoothien smakade fruktansvärt illa..jag fick kvällningar och det var vidrigt. Men jag fick ner  lite mer än halva glaset. Jag klarade inte mer....tyvärr.
 
Till middagen gjorde jag i ordning en annan smoothie men  smakade av för varje ingridiens för att se vad det är som jag inte gillar. och det är protein shaken som man har i. Den smakar pyton. Då tog jag mindre utav den. Då gick det bättre till middan. Jag längtar redan till onsdag då jag får äta MAAAT!
 
Nu ska jag i väg och träna zumba och efter det får jag äta ett kvällsmål!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar