lördag 2 juni 2018

Stor förändring❤️❤️❤️

Hej på er!

Nu var det verkligen längesen jag skrev något här.

Livet har förändrats en hel del för mig☺️  År 2016 i juni träffade jag min nuvarande sambo. Det kändes jättebra och han flyttade lite smått in hos mig i min etta. Det var omkring november/december samma år. I januari 2017 fick vi reda på att vi väntade barn❤️❤️. Vi letade då efter större lägenhet. La upp annons på bytesannons på sollentunahem. Vi gick på några visningar på bostadsrätter men tyvärr hade vi inte tillräckligt till kontantinsatsen. Det såg väldigt mörkt ut länge. Men ca mitten av juni kom det en bumslägenhet på en 4:a här i området. Vi lämnade intresseanmälan på den och vi låg etta på den. Jag hade över 10 års poäng. Vi fick den och skrev kontrakt från den ena dagen till den andra och fick nyckeln samma dag. Det kändes sååå skönt att vi fick större lägenhet innan bebisen kom. 1 juli flyttade vi in men vi åkte på semester den 2 juli så den riktiga inflyttningen skedde den 12/13 juli. Det var tufft att flytta som höggravid. 


Jag var beräknad den 9 september 2017 men han kom den 25 september. Jag ska skriva en förlossningsberättelse! 

Allt är bra med oss. Tiden har flygit iväg. Sonen är nu 8 månader💙💙💙

Hoppas det är bra med er? Vi hörs snart igen☺️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar