tisdag 26 juni 2018

Provsvaren

Min läkare ringde mig förra veckan angående min utredning av mina händer.  Han berättade att det visades att jag har förträngningar i båda mina händer men  mer på min vänstra hand. Han frågade ifall jag fortfarande har ont i händerna på det sätt jag hade när han undersökte mina händer. Nej svarade jag....den värsta smärtan är borta. Jag har alltid känningar när jag använder händerna mycket. 

Vi kom överens om att avvakta och se om smärtorna kommer tillbaka. Om de gör det så måste jag operera. Jag hoppas att få slippa det.

Jag har alltid haft ont i mina händer. Jag märker att jag får ondare när jag använder de mycket till saker. Jag försöker att hitta sätt då det inte gör ont och att det inte ska ansträngas i händerna.

Men som sagt vi ska avvakta nu så får vi se längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar