måndag 28 oktober 2013

Tid hos frisören

I förmiddags hade jag en tid hos frisören. Jag hade bokat klippning och färgning. Jag var lite nervös men ändå excited! Jag har aldrig färgat/tonat håret i en salong. förut Så det var premiär!! Jag har alltid klippt håret på hemmaplan,folk som vi känner som är frisörer. Men nu kände jag att det var dags för mig att göra något nytt med håret. Jag gav frisören fria händer....hmm nästan i alla fall...haha. Jag ville inte ha för rött hår och jag ville ändå behålla längden på håret fast ändå klippa upp det. Hon tog 5 cm. Det kändes jätte skönt. Hon avslutade med att platta mitt hår,vilket jag aldrig gör annars så det känns lite konstigt att ha rakt hår. Men jag är jättenöjd.
 
Före
 
 
 
 
Efter

 
 
Som sagt jag är jättenöjd! Vad tycker ni?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar