söndag 27 oktober 2013

Gjort i helgen

Min helg har varit bra. I fredags var jag hem till en kompis. Vi åt tacos......mummms. Ni som känner mig vet ju att jag älskar tacos. Vi pratade och kollade på Idol. Min syster och hennes pojkvän skjutsade mig dit och hämtade mig senare på kvällen. Det var en trevlig fredagskväll.
 
Igår städade jag och tvättade jag och tog bara det lugnt hela kvällen. Jag kände att jag behövde ta en hemmakväll för mig själv. jätteskönt. Jag tittade på film och la mig i god tid. Kanske tråkigt men det var en härlig lördagskväll.
 
Idag på förmiddan  har jag mest tagit det lugnt.  Jag har gjort en ansiktsbehandling hemma och haft i hårinpackning i håret och bara tagit hand om mig själv. Jag ska nu alldeles sttrax träffa en kompis. Vi ska fika lite och snacka lite skit. Det kommer nog inte att bli så sent. Imorgon är det en ny dag!
 
Hur har er helg varit? Ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar