måndag 21 oktober 2013

Läkarintyg

Jag var till min läkare på vårdcentralen. Jag hade en tid 11.30. Jag behövde ett läkarintyg till färdtjänsten, att jag vill få förlängt ensamåkning. Min ensamåkning går ut i december. När jag ändå satt hos läkaren så passade jag på att få fler uttag på mina allergitabletter och visade 2 prickar som jag hade fått på min armbåge som kliar som sjutton. Hon trodde jag hade fått exem. Jag har aldrig haft det förut. Hon skrev ut kortisonsalva, som jag ska smörja in armbågen med 2 gånger om dagen. Härligt! 
 
Nu har man fixat läkarintyget och min mormor hjälpte mig att fylla i ansökan om ensamåkning och hon tog en kopia på läkarintyget. Jag gick sedan och postade brevet. Nu är det bara för mig att hålla tummarna och hoppas på det bästa! Ja hoppas verkligen att de beviljar min ansöka.
 
Hoppas ni har haft en bra dag?
 
Nu ska jag sätta mig i badet och sedan sussa.
 
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar