onsdag 30 oktober 2013

Besök

Pratade med en kompis igår efter zumban. Vi har inte pratat på jätte länge och har inte träffats på flera månader. Vi bestämde en träff idag. Hon ringde mig strax efter 9 i förmiddags och kom över vid 11 tiden. Det var jättetrevligt. Vi har snackat en massa skit och gått på promenad. Det var jätteskönt att få röra på sig lite. Hon ska eventuellt komma över till mig ihelgen....hon och hennes kille har gått skilda vägar så hon mår inte så jättebra. Jag ska hjälpa min syster och hennes pojkvän att flytta till helgen men självklart ställer man upp för sina vänner när de inte mår bra. Får se när hon kommer.Men hon vet i alla fall att hon får gärna komma över och vara här. Man ska inte sitta ensam och grubbla. Den här helgen får bli lite som den blir helt enkelt. Jag finns här för henne och min syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar