onsdag 16 april 2014

Skönhetsbehandlingar

Ikväll har jag varit hos en kompis. Hon bjöd på olika skönhetsbehandlingar. DDet var fotbad med fotsalt,fila fötter och smörja in dem med en härlig fotsalva. Sedan var det dags för ansiktet med rengöring,djuprengöring av sporer och ansiktskräm. till sist var det händerna som fick sin behandling av rengöring,havssalt som scrubade händerna och sedan en härlig handkräm....sååååå härligt! Man kände sig som en ny människa.
Efter alla behandlingar fick vi fika....mums!!!
Tack så mycket!Man bör ta hand omg sig själv oftare. Speciellt fötterna...Dem är jag dålig på att ta hand om. Ansiktsbehandlingar kör jag ofta hemma och händerna och scrubar kroppen men fötterna får oftast vänta allt för länge. Men jag ska bli bättre på att ta hand om dem.
En helt fantastisk kväll har jag haft!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar