onsdag 2 april 2014

Onsdagsfika

Jag kom hem för en halv timme sen ifrån min gamla ungdomsledare. Det var planerat att vi skulle ha make up kväll men hon som skulle hålla i det hela kunde tyvärr inte komma.Min gamla ungdomsledare frågade om jag hade lust att komma ändå. Javisst kan jag det!
Jag kom vid 18 tiden. Jag hhade ätit middag innan. Hon bjöd på nybakta skons, olika marmelader,ost,nutella och te.....mums....jätte gott! Det kom en annan kvinna och det var trevligt att träffa henne.
Vi snackade massor och hade jätte trevligt! Alltid lika trevligt att träffa min gamla ungdomsledare. Vi har så mycket att snacka om. Vi skrattar mycket!
Jag tycker det är trevligt att träffas såhär mitt i veckan. Det blir ett break från vardagen. Om ni förstår vad jag menar? Det enda tråkiga är att man har tiden emot sig. Det är ju en dag efter också. Man ska upp tidigt och jobba. Men det gör inget för vi har så kul!
Hoppas ni alla har haft en underbar onsdag?
Nu ska jag sova.
God natt och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar