lördag 19 april 2014

Påskfest

En kompis kommer när som helst och hämtar mig. Idag blir det påskfest.Vi blir runt 4 personer. Vi ska påskpyssla och äta middag och ha allmänt trevligt!
 
Här är två bilder på vårt påskpyssel. Vi målade ägg. Jag hade ingen fantasi alls så jag målade bara äggen med olika färger. Målarfärgerna var lite dåliga men det gick bra!
 
De här tre äggen är mina som jag målade! Det ser ut som om det är en två-åring som har målat dem....hehe. Tyvärr kan jag inte äta äggen för att jag är allergisk.


 
 
Här är alla våra ägg vi målade tillsammans!
 
 
Jag hade jätte trevligt. Det bjöds på hemmagjorda köttbullar,prinskorvar,potatisgratäng,skinka och nybakat bröd med smör och ost. Det var en liten påskmat. Sedan fanns det godis,chips och dipp ,ostbollar och dryck som bestod av alkohol. Jag smakade en passiondrink och en blåbärsdrink....jag fick hälla i ganska så mycket fanta eller sprite i drinkarna för jag tyckte det var för starkt. Jag dricker nästan aldrig och jag tycker inte om spritsmaken....Men allt var trevligt!
 
Jag kom hem estrax efter 01 inatt. Min systers pojkvän var jätte snäll och hämtade mig!
Tack så jätte mycket!!!
 
Hoppas ni alla hade en fin lång fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar