tisdag 24 september 2013

Viva La Juicy

Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR parfymer!. Jag har parfym på mig varje dag. Det har jag haft sen jag var liten. Jag önskar mig alltid parfymer och kan inte bara gå förbi en parfymaffär utan att lukta på parfymer. I år önskade jag mig parfymen " Viva la Juicy". Jag har velat ha den länge men inte köpt den. Jag har tyckt att den har varit dyr och dessutom ville jag använda upp mina andra parfymer innan jag köpte en ny. När min pappa var i spanien så köpte han den viva la juicy parfymen till mig. Jag fick den i födelsedagspresent i efterskott. Den var mycket billigare där än här i Sverige. Den doftar så underbart gott. MMMMMM Nu har jag den äntligen! Tack Pappa!
 
 
så här står det om parfymen:
 
Viva La Juicyl
Juicy Couture Viva La Juicy är en exklusiv doftserie med läckra kroppsprodukter och ett absolut måste för alla de Juicy-tjejer som inte låter sig nöja. Tjejer som vill ha allt! Doften är sammansatt av en underbar blandning av mandarin, vilda bär, kaprifol, gardenia och krämig ambra som gör Viva La Juicy fräsch, kul och flirtig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar