tisdag 24 september 2013

Ska få privatlektion

Nu har man varit och tränat zumba. Det var jättekul som vanligt. Vi var inte så många idag.vi var 4 deltagare och bara en instruktör. De är annars 2 instruktörer. Men det var jättekul. Jag ska få lite privatlektioner på lite nya steg så att jag också kan få ut det maximala träningen. Jag tittar på personen brevid mig,men personen måste då göra rätt rörelser och det gör dem inte alltid och då blir jag lite lost....hehe. Alla hänger ju inte med alla rörelser och då blir det svårare för mig med. Men som sagt , nu ska jag få privatlektioner och de ska visa mig stegen och koreografierna. Jag lär mig snabbt koreografier. Har jag fått sett det en gång så kan jag det sen,men då måste jag verkligen "se" stegen. Många låtar kan jag redan stegen och koreografierna till men det finns några jag inte kan och jag vill jätte gärna dansa och skaka loss utan att känna att jag inte hänger med. I'm so excited!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar