onsdag 5 mars 2014

Vilken Överaskning!!!

Jag och familjen och mina kusiner var hembjudna till mormor och hennes man på middag. Mormor sa att hon samlade ihop oss för att hon och hennes man ville fira mina 2 systrar som fyllde år i januari då mormor och hennes man var i thailland.
När jag kom ner till mormor vid 16.45 öppnade min kusin dörren och jag hälsade på henne. Jag tog av mina skor och gick in i hallen för att hänga upp min jacka när jag hör att min andra kusin gråter lite grann. Jag frågar varför gråter du? hon svarade att hon slog i tån. Åh ja det kan ju göra jävligt ont svarar jag. och då helt plötsligt hoppar min morbror fram!!! jag bara stod där och stirrade på honom innan jag reagerade..." va...vad fan gör du här?" Han har ju flyttat till thailland!!! Han ville överaska sina barn. Och säkert oss också. Jag blev jätte överaskad och väldigt glad!!! 
Han ska stanna i en månad så då får vi försöka träffas så mycket som man hinner innan han åker tillbaka.
Kul att du är här. Vilken överaskning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar