onsdag 5 mars 2014

Trevlig Kväll....

När vi alla skulle gå hem ifrån mormor. Kollade jag min mobil och ser att jag har ett missat samtal och ett oläst sms. Det var min gamla ungdomsledare som både hade ringt och skickat sms och frågade ifall jag ville komma över. Hon hade besök från Argentina. Ja vad roligt. Jag kommer jätte gärna över. Jag frågade min syster och hennes pojkvän om de kunde skjutsa mig till henne. Det var inga problem.
Åhhh vad roligt jag har haft det. Jag har skrattat så mycket att jag har träningsvärk i hela kroppen. Paret från Argentina var så trevliga och roliga. Killen kunde ingen svenska så vi fick översätta men tjejen kunde lite svenska då hon var här för 14 år sen och studerade i 1 år. Vi blandade svenska,engelska och spanska och kroppspråket. Haha! 
De åt pizza när jag kom. Men jag hade redan ätit middag men jag drack en kopp te. Vi fikade sedan med chokladtårta och glass....mums!!
Tack för en Super trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar