torsdag 25 juli 2013

Närakuten

Jag har haft ont i ryggen i över en vecka. Jag har ätit Voltaren och Alvedon men det  har inte hjälpt. Idag ringde jag till sjukvårdsupplysningen och de ställde en massa frågor. De trodde att jag hade högt blodsocker och de ville att jag skulle boka en tid på vårdcentralen för att ta några prover. Vårdcentralen hade tyvärr fullbokat och de tyckte jag skulle åka till närakuten. Jag fick en tid på närakuten. Jag tog blodprov och urinprov. Jag hade lågt blodsocker men inget konstigt. Urinet visade också inga konstigheter. Läkaren tröck på magen och ryggen och det gjorde jätteont. Han tror att jag har en inflamation. Jag fick utskrivet starkare smärtstillande och har inte smärtorna försvunnit på ytterligare en vecka så ska jag kontakta dem igen.
 
Jag har tagit dem här nya smärtstillande och jag känner ingen skillnad. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen. men jag ska ge det en vecka så får vi se om det går över. Jag hoppas det går över snart.
 
Nu ska jag försöka sova.
 
god natt och sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar