torsdag 25 juli 2013

Mina så kallade vänner

I såna här situationer det är då man vet vilka som är sina "riktiga vänner". Jag har meddelat mina kompisar på vad som har hänt och jag har sagt att det har varit jobbigt och väldigt turbolent. Tror ni att det har varit många som har hört av sig????? NEJ!!! så jävla dåligt!! Jag är så ledsen och besviken. Jag kan inte förstå hur självupptagna och egotrippade människor det finns. Jag tycker själv att jag ALLTID har ställt upp för mina vänner och brytt mig om dem. Men jag tycker inte att jag har fått någonting tillbaka. Det är väl inte meningen att jag SJÄLV ska höra av mig och berätta hur jag mår. Jag tycker att det har jag sagt en gång och då kan faktiskt mina "vänner" höra av sig och bara fråga " Hur är det?" Det är väl inte så svårt?
 
Jag vill inte varra bitter och låta som en surkäring. Men jag ville ändå lätta på mitt hjärta, Jag tänker inte låta dessa så kallade vänner ta ifrån mig mitt positiva och glada jag.  Men jag hoppas ni vet vilka ni är och tänker efter lite hur ni har varit för slags vänner!
 
Ha det bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar