söndag 19 maj 2013

Var tog helgen vägen?

Nu är helgen över.vad har hänt? det har gått så fort! Man hinner knappt blunda innan  det söndag. jaja...sånt är ju livet.
 
vad har jag gjort då? jo i frdags var jag och tränade som jag skrev i mitt sista inlägg. Träningen var bra. Det var jätte skönt att träna i fredags. När jag kom hem så åt jag lunch, hoppade in i duschen och gick sedan till mamma och hälsade på flickorna. Jag var där hela eftermiddag och gick hem strax efter 21, tror jag.
 
I i lördags var jag  förbi mormor och hennes man. Åt lunch där och tittade "aktiskt" på hockey...yes you Heard me...haha. Det var kul! Sverige vann ju!!!
senare på kvällen gick jag hem till mina grannkompisar och vi tittade på Eurovsion. Jag sa direkt när Danmarks bidrag kom, att de kommer att vinna! de var klart bäst! eller vad tycker ni? Jag kom väl hem runt 1 tiden på natten. Då var jag jättetrött.
 
Runt 02.40 vaknade jag av ett JÄTTEHÖGT ljud,som visades att vara smällare. jag fick in smällljuden i drömmen och drömde att jag var mitt i ett krig....not so funny! jäkla idioter som håller på att störa mitti natten. har de inget vättre för sig än att störa och förstöra på det där sättet? Det tog ett tag innan jag kunde somna om.
 
Idag firade vi min mamma som fyllde år i torsdags. Vi åt mat och fikade. Det var jätte trevligt! Jag kom hem vid 19.30 och satt på en film. Har städat lite här hemma också och har sorterat tvätten till imorgon.
 
nu ska jag sussa. Hoppas ni har haft en bra helg?
 
God natt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar