onsdag 22 maj 2013

Tagit upp kontakten igen....

i eftermiddags träffade jag en gammal kompis som jag inte har träffat på 10 år. herregud vad tiden går fort! Hon och jag var goda vänner i högstadiet men tyvärr förlorade kontakten 2001 då hon träffade en kille och flyttade till honom på söder. Vi gled isär . Vi hade lite kontakt då och då men inte mer än så. vi lyckades träffa 2003 och tog en fika inne i stan. Men tappade kontakten igen. Sen har vi väl haft en kontakt typ en gång per år men nu kände jag att det var dags att ta upp kontakten igen. Hon blev jätte glad att jag hörde av mig till henne. Hon och hennes man och 2 barn har ju fluttat tillbaka hit . så nu kan vi ju inte skylla på avståndet i alla fall. Det var jätte roligt att se henne igen! vi fikade och snackade skit. Vi har mycket att ta igen...hehe. VJag ska ta med henne på zumba pass i höst. Vi sa nu att vi ska skärpa till oss och hålla kontakten och träffas lite oftare! Kul med gamla vänner från förr!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar