onsdag 31 december 2014

Nyårsafton

Idag är det Nyårsafton! Jösses vad  detta år har gått fort.  Många fina händelser och vissa tråkiga. Det största som har hänt är att jag har blivit moster till en helt underbar liten flicka!!! Vi har spenderat mycket tid tillsammans och kommer även göra det nästa år!
 
Min dag började med att jag blev väckt av ett telefonsamtal. Jag som sovsåååå gott. Jag har sovit dåligt flera nätter och  har blivit förkyld in.   Men det var ingen idè att somna om. Jag satt på tvn och tittade lite och sedan åt jag frukost. Jag hoppade sedan in i duschen och gick sedan till tvättstugan. Jag hade tid kl.10.00. Jag hade redan sorterat min tvätt igår kväll så jag  tog ur sängkläderna,handdukarna och de jag sov i slängde jag ner i mina ikeakasser.
 
Nu är tvätten klar och jag har precis ätit lunch.  Jag är jätte trött så jag tänker att jag ska ta en siesta...om det går.
 
Min kompis kommer sedan vid 16.30-17.00 och hämtar mig. Jag ska fira nyår med henne och 2 andra. De andra kommer vid 18.30-19.00 tiden. Jag ska hjälpa till med att laga mat och fixa lite inför nyyårsfirandet! Det ska bli jätte trevligt!
 
Hoppas ni alla får en trevlig Nyårsafton! Jag säger det igen.....Drick med måtta och ta det lugnt! Va försiktiga med fyrverkerierna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar