måndag 11 november 2013

Varmt Bad

Jag kom hem för ca 1 timme sen,tror jag. Hade inte koll på klockan. Jag var ute med mamma och småsystrarna i lekparken. Jag har såklart inte bra kläder för att vara ute nu på kvällen. Efter man har varit ute ca 40 minuter börjar benen domna bort. Jag hade ju bara leggins på mig. Får skylla mig själv att man aldrig lär sig att klä sig efter årstiden Mamma gick hem med systrarna och då gick jag hem och tog ett låååångt varmt bad. Jag är röd som en kräfta efter badet men jösses vad skönt det var!!!! Nu är man som en ny människa igen.....härligt!
 
Hoppas er dag har varit bra? Min dag har varit fullbokad men kul! Jag har bara lekt hela dagen med lillasystern......kan det bli bättre än så? Vi har varit på öppna förskolan och lekt ute i lekparken och sen fick vi lunch hos mormor. Jättegott! Dagen tog inte slut där....som sagt,har bara lekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar