måndag 25 november 2013

Julpyntatt

Nu är det jul här hemma!
 
Jag har hängt upp julgardinerna,lagt på juldukarna,diskat julprydnadssaerna och placerat dem i fönstrena och lite överallt i lägenheten. Jag har i för sig inte så mycket prydnadssaker men det är tillräckligt för att man ska veta att det är jul! Jag har också ganska mycket belysning inomhus. i love it!
 
Imorgon tänkte jag sätta upp julbelysningen på balkongen och be min kära fader att ställa in timern där ute. Jag ska nog göra i ordning julgranen också. Jag behöver ju hjälp med att sätta ljusslingan i granen. Jag passar på att be min pappa när han ändå kommer förbi imorgon..ÅÅÅÅhhh det är så mysig här hemma!!!! Nu fattas bara lite julbak och  julmusik men det är lätt att fixa!!
 
Nu är det Jul igen,och nu är det Jul igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar